Maksu voidaan tehdä normaalilla verkkopankkimaksulla sekä luotto-tai pankkikortilla. Maksu veloitetaan tilillesi ennen tilauksen lähettämistä. Tarjoamme maksamiseen: Stripe palvelu
Maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.
Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja kauppiaasta riippuen maksusuoritus onnistuu myös yleisimmillä luottokorteilla.
Toimintamme on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Mikäli et saa tilaamasi tuottetta ja yhteydenotto kauppiaaseen ei onnistu, autamme ottamaan yhteyttä kauppiaaseen.
Lisätietoja saat heidän verkkosivuiltaan osoitteesta https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot
Checkout-maksupalveluehdot-eng.pdf
Checkout-maksupalveluehdot-se.pdf
Virhetilanteet
Kaikille tapahtuu joskus virheitä, se on siis mahdollista myös meidän kohdalla.
Tuliko pakettiin väärä tuote, rikkoutuiko matkalla jotakin tai et ole muuten tyytyväinen tuotteeseen. Jos asia on näin, niin ota ihmeessä yhteyttä asiakaspalveluumme. Yritämme tehdä parhaamme auttaaksemme sinua. Sinun on mahdollista ottaa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
puh.0444910900
Copyright
Tekijänoikeuslakiin perustuen verkkokaupan sivujen materiaalia ei saa kopioida, muuttaa, edelleen luovuttaa tai jakaa ilman BreynerBeautu Oy: on kirjallista lupaa.
Toimitusaika
Tuotteet toimitetaan postitse kun olemme vastaanottaneet maksusuorituksen. Arvioitu toimitusaika maksun vastaanottamisen jälkeen on 2-5 päivää.
Maksuehdot
Tilaus maksetaan tilattaessa.
Vahingoittunut lähetys Jos huomaat pakettisi vahingoittuneen kuljetuksessa. Ilmoita siitä välittömästi postitoimistoon, joka tekee siitä vahinkoilmoituksen. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä.
Tarjousten voimassaolo
Verkkokauppamme tarjoukset ovat tuotekohtaisia ja niitä ei ole mahdollista yhdistää toisiin tarjouksiin.
Ikäraja
Tilaajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt ja oikeustoimikelpoinen.
Sävyerot
Värejä on monenlaisia ja niiden sävyjä vielä enemmän. Sen vuoksi verkkokaupassa olevan tuotteen ja todellisen tuotteen välillä voi olla sävyeroja.
Painovirheet
Kaikille tuttu paino virhe paholainen on saattanut iskeä meihinkin. Tämän vuoksi pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin sivujen sisällössä painovirheiden vuoksi.
Ostoehdot
Ostoehdot ovat voimassa vain Suomen alueella.
hinnat sisältävät alv:n 24%.
Smartpost
SmartPostiin voit vastaanottaa paketteja esimerkiksi verkkokaupoista.
Toimitustavan hinta 9€ (sis. alv 24%)
Nouto postista
Pakettisi toimitus lähimpään postikonttoriin. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit seurata pakettisi etenemistä.
Toimitustavan hinta 9€ (sis. alv 24%)
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut pakettisi. Palautettavien tuotteiden tulee olla samassa kunnossa, kuin ne ovat olleet vastaanottohetkellä. Avattuja tai kokeiltuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy palautusta, jos tuotteen sinetti tai muovikääre on avattu.
Paras tapa ilmoittaa palautuksesta on kirjaamalla tapaus aiheluokkaan ”14 päivän palautusoikeus”. Näin voimme antaa sinulle palautusohjeet ja saat tapausnumeron, jota tulee liittää palautuksen mukaan.
Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kuluista. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme myös normaalin toimituksen toimituskulun (3,00 €). Kotiinkuljetuksien toimituskuluja ei palauteta, vaikka palauttaisit tilauksesi kokonaisuudessaan. Mikäli otat meihin yhteyttä "Oma sivuni" kautta, saat palautuslomakkeen, jota käytettäessä palautuskulut ovat 5,00 €.
Vähennämme palautuneiden tuotteiden hyvityksestä palautuskulut 5,00 €, kun palautus on käsitelty varastollamme. Voit myös vaihtoehtoisesti maksaa palautuskulut omakustanteisesti Postin kassalla.
Huomioithan, että tällöin palautus tehdään omalla vastuullasi, emmekä pysty käsittelemään palautusta ennen kuin olemme vastaanottaneet palautuksen. Tällöin on myös tärkeää, että liität pakettisi mukaan viestin, jossa on ilmoitettu nimesi, tilausnumerosi sekä tapausnumerosi. Näin löydämme asiakastilisi järjestelmästämme ja palautuksen käsittely sujuu nopeammin. Olemme velvoitettuja hyvittämään palautettavan summan 14 päivän kuluessa siitä päivästä laskien, kun tuotteet ovat palautettu.
Jos kuluttaja peruuttaa kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Kuluttajan ei ole maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset.
Yritys on sitoutunut vastaamaan palautuskuluista.
Jos tavarat eivät ole palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse tai jos kuluttajalla on kysyttävää tavaroiden palauttamisesta, ota meihin yhteyttä.
kauppa@brenerbeauty.com
Puh +(358)444910900
Peruuttamisilmoitus
Yrityksen on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut maksut. Yrityksellä on oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes tavara on palautettu tai kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, esimerkiksi palautuskuitilla.
Jos tavara on olennaisesti muuttunut tai vähentynyt, kuluttajalla ei ole oikeutta saada takaisin koko maksamaansa summaa.
Jos kuluttaja on valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan, esimerkiksi pikatoimituksen, yrityksen ei tarvitse palauttaa siitä aiheutuneita ylimääräisiä kustannuksia.
Jos yritys ei palauta rahoja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tai tavaran saatuaan, kuluttajalla on oikeus viivästyskorkoon.
Yrityksen on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota kuluttaja on käyttänyt. Maksun palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain kuluttajan suostumuksella.
Jos kuluttaja on maksanut ostoksensa esimerkiksi verkkopankissa, summa on palautettava kuluttajan ilmoittamalle pankkitilille. Luottokorttimaksu hyvitetään vastaavasti luottokortille.
Asiakkaan ei tarvitse ilmoittaa tilinumeroaan, palautus suoritetaan Extranetin kautta alkuperäisessä tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Jos yritys ei palauta rahoja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan ja ostos on maksettu luottokortilla, kuluttaja voi vaatia rahoja takaisin luottoyhtiöltä. Kuluttaja ei voi vaatia luottoyhtiöltä hyvitykseksi suurempaa summaa kuin on luottokorttiyhtiölle maksanut.
Jos maksoit luottokortilla, voit vaatia myyjän lisäksi hyvitystä aina myös luotonantajalta. Voit kääntyä luotonantajan puoleen esimerkiksi tilanteessa, jossa yritys ei toimita ostosta, ostoksesta on laskutettu väärin tai tuotteessa on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu hyvittämään. Luotonantaja ei ole velvollinen palauttamaan enempää kuin luottoyhtiölle on maksettu.
Verkkokaupan toimituksen viivästyessä valituksen tekemisessä luottoyhtiölle voi hyödyntää Euroopan kuluttajakeskuksen valituskirjeen mallia.
Jos maksoit maksukortin debit-ominaisuudella, voit vaatia maksettujen ostosten osalta hyvitystä korttiyhtiöltä, jos yhtiö on korttiehdoissaan tai muutoin tähän sitoutunut.
Jos ostoksesi on veloitettu liittymän laskussa, voit vaatia myyjän tai palveluntarjoajan lisäksi hyvitystä aina myös operaattoriltasi. Voit kääntyä operaattorisi puoleen esimerkiksi tilanteessa, jossa yritys ei toimita ostosta, ostoksesta on laskutettu väärin tai tuotteessa on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jota yritys ei suostu hyvittämään. Operaattori ei ole velvollinen palauttamaan enempää kuin operaattorille on maksettu.
Jos asia ei selviä, kuluttaja voi ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.